Geplaatst: 26-01-2005 11:35
heb een probleem met een 19 jtd,na het gloeien begingt het lampje dikwijls te pinken,gloeiboegie's reeds vervangen,uitgelezen met texa geeft hij probleem gloeiboegie's maar dat wisten we al.heeft iemand dit probleem al meegemaakt?