Geplaatst: 09-11-2005 17:19
[42062] Bij deze mercedes slaag ik er niet in het onderhoudsinterval te resetten.(met de brainbee)
kan er iemand uitleggen of en hoe dit manueel te doen is?
het betreft hier een 220 cdi met multifunctioneel stuur.
alvast bedankt;
mvg. Peter