ABS lampje 626

9 reacties

Merk
Mazda
Model
626
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0I
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-08-2007 19:07

[87557]Hallo

Hierbij de volgende vraag. Ik ben sinds kort zelf in het bezit van een 626, nu doet zich het volgende voor.
Als ik de auto met mijn sleutel start geeft hij meestal even een rood lampje aan met de sleutel erop het lampje plus het lampje van de ABS gaan dan na het het starten uit. Start mijn vriendin de auto met haar
sleutel gaat er geen rood lampje aan met de sleutel erop maar dan blijft meestal het ABS lampje branden
na het starten. De auto is al uitgelezen en er is inderdaad een defecte ABS-sensor geconstateerd links achter, nu deze echter vervangen is blijft het probleem. Wie weet raad?

Groetjes John