Motor hapert bij opschakelen

2 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.3
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-01-2004 22:10

Klant klaagt inhouden bij het opschakelen en heb er vanmiddag even naar gekeken.Als je gewoon rijdt, zeg met 80 km/h, is er niets aan de hand.Auto trekt goed op en hapert niet.Als je afremt om een afslag te nemen houdt de auto bij het weer optrekken even in en lijkt even niet op het gasgeven te reageren.Eenmaal weer op gang is het probleem weer over.

Ik zag dat de vacuumleiding naar de MAP-Sensor helemaal plat geknepen werd door het vacuum vanaf het spruitstuk.Auto komt woensdag voor nader onderzoek, maar kent iemand dit probleem?