Geplaatst: 26-01-2005 16:19
als je met de wagen aan het rijden bent valt hij niet stil je komt aan een stop en valt stil het is niet altijd en als je de wagen laat draaien op relanti blijft hij goed draaien geef gas en los hem weer valt niet stil iemand van dit probleem al hoord de moter is een 1400 benzine mvg