Geplaatst: 10-11-2005 22:55
[42141] Heb een probleem met een combo met een Z13dt motor. Waneer je gas lost en daarna terug en beetje gas geeft dan schokt de wagen 1à2 keer. De schok is het hardst voelbaar bij koude motor.We hebben de ecu al voorzien van nieuwe software,dieselkat al vervangen snapshot genomen,geen dtc in de ecu. Verder rijd de wagen vlot, alleen opmerkelijk veel roetuitstoot.Heeft iemand dit ook al eens voorgehad. PS turbo is stuk geweest en heeft daarbij wel wat olie binnen gekregen,maar dit is een 10000 km geleden.