Geplaatst: 30-08-2007 23:08
[87576]Hallo.
Ik heb een Peugeot 605 2 liter 8 klepper automaat met een gecombineerd verbruik van 1 op 7, beetje hoog als je 't mij vraagt.
Auto heeft recentelijk 120.000km beurt gehad met alles erop en eraan (luchtfilter, bougie's, tandriem, koelvloeistof, v-snaar enz.)
Omdat dit een ouder type peugeot is kan ik de auto niet uitlezen.
Ik vermoed kapotte koelvloeistoftemperatuur sensor.
Alleen zit er op deze motor 2 sensoren onder elkaar.
Een groene (onder) en een blauwe (boven)..
Weet er iemand welke er kapot zou kunnen zijn en waar de andere voor dient ?
Als ik op internet kijk kom ik beide sensoren wel tegen, de ene zou dan voor een motor met automaatbak zijn en de andere voor dezelfde motor maar dan met handbak.
Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.