Geplaatst: 28-01-2005 20:57
vandaag ik een transporter t4[2.5tdi] binnengehad met een harde mechanische tik bij stationair en deellast en vollast dus constant hoorbaar.oliepeil is ok.ik adviseerde de klant om zijn auto gelijk te laten staan aangezien het niet echt prettig klinkt.ik moet er nog aan beginnen om een diagnose te stellen.
maar is er iemand die dit bekend in de oren klinkt? gaarne reactie.
wat dit zou kunnen zijn.