Geplaatst: 15-08-2006 21:33
[61952] Wie kan mij wat vertellen over het remsysteem van deze auto, ik hoor de pomp na een aantal malen remmen niet meer pompen. Of heeft er nog iemand een schema of weet hoe het werkt. Is er een regeleenheid die het systeen aanstuurd ?