Geplaatst: 01-09-2007 22:31
[87686]mijne heren
we hebben een golf 5 staan
wa na inschkalen contact of na het starten
in plaats van de km.stand error in het instrumenten paneel komt
we hebben de foutcodes uitgelezen maar daar komt ook niets uit
dealer zegt dat het instrumenten paneel vervangen moet worden
is dit een bekend probleem
of is het een kwestie van herprogrammeren?
alvast bedankt