Geplaatst: 13-11-2005 10:27
Motor viel ineens stil een start wel maar slaat niet aan.
Distributie riem is in orde, krijgt wel benzine maar geen vonk.
ODP sensor vervangen maar hielp niets.
Wat zijn de meest voorkomende zaken bij dit soort klachten en ku je ook knippercode uitlezen?