Geplaatst: 12-11-2005 18:28
[42245] Ik heb een ibiza die tijdens het rijden zomaar begint in te houden. Start soms ook slecht. Uitlezen gaf hall sensor aan.
Deze is vervangen en zit achter nokkenastandwiel.Foutcode gewist. Leek over. Kwam toch weer terug. Alles nagelopen niks gevonden behalve dat ECU erg verweert was en weer foutcode hallgever. Extra massa aan ECU gemaakt. Lijkt goed maar vertrouw het toch nog niet.
Zijn er meer die een soort gelijk probleem gehad hebben en zo ja wat was daar de oorzaak.