Geplaatst: 15-11-2005 13:03
[42445] hej jongens,
heb een klein vraagje, heb onlangs 4 velgen gekocht en daar zaten geen centreerringen bij, nu is mijn vraag, is het belangrijk dat die dingen erbij zitten, want ik heb het gevoel dat de wielen d.m.v. de bouten gecentreerd worden?
misschien dat iemand van jullie het antwoord weet
alvast bedankt