Geplaatst: 01-02-2004 0:38
hallo allemaal,
Wij hebben een ford fiesta GT(F4A) type cva Bj: 1995 met de klacht dat de motor inhoud bij het de-accelereren.Heeft iemand een enig idee wat dit kan zijn.Hij doet het koud als warm.
Met Vriendelijke Groeten,