Geplaatst: 05-09-2007 16:33
[87921]motor loopt op 2cil. de helft van de bobine geeft geen vonk , heb al een andere bobine geprobeerd maar blijft steeds de zelfde storing geven heb de BDP sensor ook al vervangen maar niets helpt is er iemand die mij kan helpen zodat de klant weer kan rijden?
bvb dank
Gertie