106 xsi 1.4 loopt op 2cil.

6 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 xsi
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-09-2007 16:33

[87921]motor loopt op 2cil. de helft van de bobine geeft geen vonk , heb al een andere bobine geprobeerd maar blijft steeds de zelfde storing geven heb de BDP sensor ook al vervangen maar niets helpt is er iemand die mij kan helpen zodat de klant weer kan rijden?

bvb dank
Gertie