Geplaatst: 04-09-2007 19:25
[87862]Na het scheuren van de kop heb ik een kaal onderblok met kop weer gekocht en deze vervolgens helemaal opgebouwd met de orginele onderdelen brandstofpomp turbo inlaat en uitlaat systeem alles is overgebouwd
nu is het probleem dat ik onder de 2500 toeren weinig kracht heb en als ik onder de 2500 toeren ga rijden lijkt het soms net of de motor verzuipt valt dan bijna dood waar vervolgens een grote wit licht grijs achtige rook wolk verschijnt uit mijn uitlaat na een paar keer met gas spelen is het weer over en kan ik weer verder rijden boven de 2500 toeren prima in orde.
het lampje van de injector op mijn dashbord brand ook!!
kan iemand mij vertellen waar ik dit probleem zou moeten zoeken
zowel oude als nieuwe motor liepen voor de ombouw goed