Rempedaal onregelmtig

5 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-09-2007 15:31

[88101]oke het probleem is als volgt.

Wanneer ik de auto net start is het pedaal gewoon hard.
Hij blijft ook hard wanneer ik druk blijf houden met de voet.

Rembekrachtiger gecontroleerd deze werkt goed.

Wanneer ik een paar meter rijd en ik rem even dan kan ik mijn pedaal gewoon 3/4 intrappen dan remt ie pas.
Dit had ik eerst niet en was hij gewoon direct hard. Wanneer ik de rem na het intrappen voor 3/4 weer nog een keer intrap is hij gewoon weer hard totdat ik weer een paar meter rijd.

Iemand een idee ? Remolie is op peil en geen uitwendige lekkage's. Ik vind het raar dat het rijden ermee te maken heeft...