6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-02-2004 22:52
achterruitverwarming werkt niet ,schakelaar is vernieuwd.
hoofdrelais in zekeringkast krijgt geen stuurstroom.
Bij rechtstreekse doorverbinding doet het wel.