Geplaatst: 30-08-2006 18:57
Na het vervangen van de cil. kop, omdat de vorige krom was, wil de motor niet meer aanslaan. Distributie staat op tijd, alle stekkers en vacuumslangen zitten vast, brandstofduk is goed. Uitlezen met clip brengt geen storingen aan het licht.
Tijdens het aanzetten van het contact valt op dat het acculampje, het oliedruklampje en het storingslampje niet aangaan.
Het lijkt erop dat er geen verbinding met de R.E. inspuiting is? Ik kan echter nog niet vinden waar het probleem zit, mede omdat ik m.i. niets losgehaald heb wat deze storing kan veroorzaken.
Iemand een suggestie?
Vr gr Bert