Geplaatst: 06-09-2006 0:05
[63397] Hallo, ik heb een wringend geluid van m'n achterste draagarmrubbers, zowel links als rechts. Dit geluid heb ik alleen als ik door een kuil of over een verkeersdrempel ga. Maar als ik in de regen rijd, heb ik het niet. Nu overweeg ik de rubbers in te spuiten met siliconenspray.
Is dit een bekend probleem bij de MK3? Doe ik hier eigenlijk wel goed aan?