Geplaatst: 17-11-2005 20:54
[42639] wie heeft ervaring met het vervangen van een kachelradiateur van een zafira diesel uit 2001.
Er hangen ruppels aan de kachelradiateurleidingen, dus waarschijnlijk is hij lek.
is dit een helse klus of valt het mee?
Groet