Geplaatst: 05-10-2004 22:36
[18931] van deze peugeot 2.0 16V heb ik de klepstoters leeg gedrukt tijdens de koprevisie. Nu loopt de motor erg moeilijk en de stoters hoor je enorm slaan. Bij VW motoren is het normaal dat pas na één uur deze stoters goed werken. Is dat bij Peugeot soms ook zo? Wie heeft er ervaring mee?