( Mazda 626 GE motor) Niet aanslaan wel brandstof en vonk

2 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-10-2004 11:05

[19109] Auto sloeg bij stationair lopen af en slaat nadien niet meer aan. We hebben het volgende al gecontroleerd: Vonk aanwezig, na 5sec starten zijn de zuigers en bougies al nat van de brandstof dus benzine genoeg, vacuumdoos op brandstofgallerij is niet lek, distributie op tijd (zit er 25.000km op), compressie goed, andere LMM geprobeerd, bougies vern, spanning op ECU goed. Er zit geen startblokkering op deze auto. Toen we de auto binnen kregen was de accu wel leeg. Ik weet niet of de klant hem leeggestart heeft of dat de dynamo stuk is maar met een nieuwe accu er in doet hij nog niets. ter informatie,deze type Fords zijn technisch compleet gelijk aan Mazda 626 GE