Geplaatst: 10-02-2004 9:34
deze auto slaat smorgens slecht aan, moet echt heel lang doorstarten.
gloeibougies zijn goed, temperatuur sensor in het kunstof huisje is al vervangen,luchtmassa meter is een paar maanden geleden al vervangen (andere reden),portierschakelaar lijkt mij goed omdat de binnen verlichting ook goed reageerd op deze schakelaar, als de motor loopt loopt hij perfect dus mij lijkt dat de distributie ook niet versprongen is.
Verder ben ik bezig geweest in de zekeringskast om te kijken of er een relais bleef hangen maar weet eigenlijk niet precies welk relais het is (ik heb geen schema's van deze auto).
Hij gloeit ook bij -1 maar 1 sec dus dit lijkt mij niet goed.
Verder doet ook de extra kachel het niet vandaar dat ik toch denk aan een temperatuur signaal probleem.
Iemand nog tips?