Inhouden en afslaan

5 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.1
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-02-2004 21:27

Wij hebben vandaag een Fiesta binnen gekregen met de volgende klacht. Koude start prima, na ongeveer een kwartier rijden af en toe heel kort inhouden, na een half uur ineens vermogen weg en en slaat af. Het duurt zeker anderhalf uur voor de motor weer te starten is. Loopt dan keurig rond en dan begint het het bovenstaande weer van voren af aan.

Welke Ford specialist herkent dit.

Hans