Geplaatst: 05-04-2006 18:56
IK heb een vraagje.
Ik heb onlangs een nieuwe(andere sloop) motor in een fiat bravo gemonteerd.
Het betreft een 1.6 16v
Nu komt deze auto uit duitsland en heb mij laten vertellen dat deze geknepen zijn.
Ik heb er een andere motor uit een nederlandse bravo in gezet.
Nu blijft het injectie lampje branden, en denk dat ik al weet waarom, want op de oude motor zat een nokkenas sensor op, en op de nieuwe niet.
Nu mijn vraag kan ik er een rekeneenheid inzetten van de sloop?
Krijg ik dan geen problemen met de startvergrendeling?
Mvg Elmar Reijers