Geplaatst: 18-11-2005 11:08
[42668] als je met deze auto rijdt dan begint deze op lage snelheid als te trillen in de gehele auto.
Bij hogere snelheid doet hij het ook , maar als je de koppeling
bedient is alles weg , ook als je het gas los laat en de auto afremt op de motor is hij stil.
Aandrijfassen hebben we gekontroleert en gesmeert dit lijkt ons goed maar kan het zijn dat de aandrijassen uit balans zijn.