Roettest te hoog (Fout P1300)

4 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-04-2006 11:56

[53338] Krijg hier een Focus diesel met verdelerpomp waarvan roettest

te hoog is.(6.15k)

Alleen bij top toeren wat meer rook.

Had dit eigenlijk niet verwacht wat auto rijd goed.

Geeft bij uitlezen(P1300 BOOST CALIB. FOUT)

Fout niet te wissen (stationair of op contact)

Klant rijd veel snelweg dus uitlaat niet verstopt denk ik.

Wastegate gaat goed open en dicht.

Vacuem en luchtslangen slangen dicht.

Turbo werkt.

Egr lijkt goed dicht te gaan.

Iemand dit al eens meegemaakt.

Oiram