Geplaatst: 08-04-2006 22:54
goedenavond
wij hebben een matiz staan die koed goed start en oppakt
maar warm slecht loopt niet goed oppakt en net niet afslaat
temperatuur sensor hebben we al vervangen en de bougiekabels en bougie's zijn ook al nieuw
heeft er iemand een idee??