Geplaatst: 09-04-2006 9:59
[53552] hee mensen.
Ik heb een probleem met de oliedrukindicator van deze auto, en wil eigenlijk weten of dit probleem meer voorkomt.
Bij stationair lopen gaat het lampje aan, en bij gasgeven weer uit. Het gaat om een 1600 16v inj ( 75kW )
Wat kan ik verwachten, oliedrukzender, oliepomprevisie, of krukaslagers, weet iemand of een van deze dingen een kwaaltje is, of vaker voorkomt, voordat ik het carter openschroef.
groeten Marcel