versnellings bak cupra!

2 reacties

Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Motorcode
20vt cupra
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-09-2007 18:57

[88316]hallo

ik heb een seat cordoba 20vt turbo cupra,
er komt een harde ratel uit mijn versnellingsbak,
het is zeker de bak en geen druklager!
de ratel zit er altijd in en word hoe meer je gas geeft harder.
ik denk dat dit de klinknagels in het diff. huis zijn ( gaan wel eens vaker verrot heb ik gehoort)
weet iemand hoe moeilijk dit is om zelf ( 1e monteur) te vervangen? en de event. kosten van de diff. bouten set?

alvast bedankt!