Geplaatst: 11-09-2007 18:57
[88316]hallo
ik heb een seat cordoba 20vt turbo cupra,
er komt een harde ratel uit mijn versnellingsbak,
het is zeker de bak en geen druklager!
de ratel zit er altijd in en word hoe meer je gas geeft harder.
ik denk dat dit de klinknagels in het diff. huis zijn ( gaan wel eens vaker verrot heb ik gehoort)
weet iemand hoe moeilijk dit is om zelf ( 1e monteur) te vervangen? en de event. kosten van de diff. bouten set?
alvast bedankt!