4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-09-2007 17:35
[88386]motor loopt over het algemeen mooi stationair,maar af en toe begint hij te galopperen en slaat dan soms af bij het afremmen / koppelen vooral bij bochten.Nokkenassen zijn goed afgesteld met orgineel gereedschap.