distributieriem vervangen

1 reactie

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-02-2004 17:24

[9608] heeft er iemand ervaring met het vervangen van de distributieriem van een mondeo 1.8td van 1999 ? graag had ik hier wat informatie over gehad .