1 reactie
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-02-2004 17:24
[9608] heeft er iemand ervaring met het vervangen van de distributieriem van een mondeo 1.8td van 1999 ? graag had ik hier wat informatie over gehad .