Geplaatst: 17-02-2004 20:19
[9784] Ik heb een saxo met een probleem waar ik niet uit kom, als ik de motor koud start loopt hij prima, als hij warm begint te worden gaat hij stationair ongeveer 2000 toeren lopen en daarna beginnen de problemen, het is net of hij dan op 3 cilinders loopt hij begint met schudden en roken en hij slaat bijna af, meestal na een paar minuten doet hij het weer normaal.
Dit probleem doet zich niet allen voor bij stationair, maar ook op bijv. de snelweg waar de auto en het stuur hevig beginnen te schudden. Ik heb de lambda vervangen maar dat hielp niet.
De laatste keer gebeurde het terwijl ik bijna thuis was, (ik heb de motor uitgezet tijdens de problemen) Nu gaat ook het starten moeilijk en herhalen de problemen zich.
Ik word er een beetje gek van, dus alle hulp is welkom.