Startprobleem

3 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8tdi-55kw
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-09-2007 13:13

[88611]afgeslagen bij terugschakelen en wederom optrekken. Voorgloeilampje ging langzaam knipperen. Dit knipperen is nu niet meer het geval. Na het afslaan wilde hij niet meer aanslaan. Startmoter werkt wel.

Gekeken is naar:
accu is goed
distributieriem is goed
gloeikaarsen zijn goed
brandstof tot aan de bovenste brandstofaansluitingen zijn goed (inspuiting)
startmotor werkt goed

Heeft iemand dit probleem eerder gezien of meegemaakt en wat is de oplossing ervoor?