Geplaatst: 16-09-2007 13:13
[88611]afgeslagen bij terugschakelen en wederom optrekken. Voorgloeilampje ging langzaam knipperen. Dit knipperen is nu niet meer het geval. Na het afslaan wilde hij niet meer aanslaan. Startmoter werkt wel.
Gekeken is naar:
accu is goed
distributieriem is goed
gloeikaarsen zijn goed
brandstof tot aan de bovenste brandstofaansluitingen zijn goed (inspuiting)
startmotor werkt goed
Heeft iemand dit probleem eerder gezien of meegemaakt en wat is de oplossing ervoor?