10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-02-2004 19:03
bij deze auto lekt de brandstof pomp aan de achterzijde heeft iemand dat al eens meegemaakt en wie rep deze pompen