Geplaatst: 03-11-2004 12:24
Bij bovenstaande auto het volgende probleem: Als de auto stationair loopt (ongeveer 750 toeren p. minuut) dan schudt de motor lichtelijk heen en weer, tevens hoor je een regelmatige "plof" in de uitlaat. Ok, dit lijkt op een lekke inlaatspruitstukpakking, maar deze is 100% goed. Geen foutcodes, bougies vervangen, bobines getest, cilinders stuk voor stuk uitgeschakeld om te kijken welke cilinder het is maar als je dit doet merk je geen verschil tussen de cilinders onderling, lambda regelt goed. Verdere gegevens van de auto: 1400 cc 16V (motorcode: K4J 750; 70 KW). Wie heeft een idee en kan mij op weg helpen. Alvast bedankt voor het meedenken.