Uitlaat lek en olielekkage, bekend probleem?

5 reacties

Merk
Smart
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-10-2007 22:50

[89661]Hoi, tja sorry dat ik nog weinig van de auto weet, het wordt een beunklusje van me en morgen komt die auto om te zien wat er lekt aan de uitlaat zowel als wat er olie lekt.

Vrouwtje wat ermee rijdt zei dat het een enorm bedrag ging kosten om te laten maken en dat geeft mij aan dat het iets is (zoals ze het zei tenminste) wat bekend is........

Weet iemand hier iets meer van, moet ik ergens op letten?

Alvast bedankt!