Geplaatst: 02-10-2007 8:25
[89672]Het zijruit van deze TT sluit af en toe niet goed bij het dicht doen van de deur . Normaal zakt de ruit iets bij openen en gaat weer omhoog als je de deur dicht doet . maar in dit geval zakt het ruit soms verder dan normaal en gaat niet meer dicht . En dan reageert de normale bediening ookt niet.
De raam motor is wel eens vervangen .
grt
Henk