5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-10-2007 16:31
[89704]Van deze lumina werken de achterste cilinders niet mee
er is wel vonk en brandstof compretie is goed heeft iemand dat
ooit meegemaakt graag uw ervaring.