motor

3 reacties

Merk
Opel
Model
Kadett
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1973
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-11-2005 18:59

[42830] hallo ik heb tijd teruch gevraagt hoe ik meer karbit in men auto kreeg dat is me gelukt maar volgende vraag hij loopt nu ook op gas maar daar gaat hij gekker op en harder als benzinne maar is het niet schadelijk voor de motor nu om dat hij nu op gas is er is al een koppaking in puin maar goed dat zecht niks natuurlijk het was zen eerste en de rek is er natuurlijk een keer uit he ik heb toen de ontsteking vervroegt 0.5 mm voor merkteken kontaktpunten op o.3 gezet en boegie s op o.8 wei o wei kan mij het vertellen motor is geheel van giet ijzer groeten gerard