3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-11-2004 14:32
[20564] Hoe kan ik simpel de werking van de kachelkraan controleren ? Hoe wordt deze aangestuurd , met een 12v gelijkstroom of met een dutycycle.
b.v.d Leo.