1.3 ralley koelvloeistof is bruin en stinkt

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-11-2005 18:21

[42825] Hallo

Mijn broer heeft een 106 1.3 ralley uit 94. Toen hij hem gekocht heeft zat er (zo te zien) een nieuwe kop en inlaat spruitstuk op. Sinds 2 week zuipt hij koelvloeistof en het koelvloeistof is bruin en stinkt naar uitlaatgassen. verder rookt de auto ook wit en ruikt zoet.

Is de koppakking lek of heeft iemand een ander idee??

Alvast bedankt

Groeten Erik