Geplaatst: 20-11-2005 18:21
[42825] Hallo
Mijn broer heeft een 106 1.3 ralley uit 94. Toen hij hem gekocht heeft zat er (zo te zien) een nieuwe kop en inlaat spruitstuk op. Sinds 2 week zuipt hij koelvloeistof en het koelvloeistof is bruin en stinkt naar uitlaatgassen. verder rookt de auto ook wit en ruikt zoet.
Is de koppakking lek of heeft iemand een ander idee??
Alvast bedankt
Groeten Erik