Geplaatst: 23-02-2004 20:51
[10057] Weet iemand misschien een oplossing voor de olie in je kv reservoir van een c20xe (kolbenschmidt) cilinderkop, daar het hier bekent is schijnt het een scheur in het olie/koelvloeistof kanaal te zijn. Is hier een oplossing voor zonder de kop te moeten demonteren??