olie in koelvloeistof

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-02-2004 20:51

[10057] Weet iemand misschien een oplossing voor de olie in je kv reservoir van een c20xe (kolbenschmidt) cilinderkop, daar het hier bekent is schijnt het een scheur in het olie/koelvloeistof kanaal te zijn. Is hier een oplossing voor zonder de kop te moeten demonteren??