Geplaatst: 23-02-2004 12:49
Bij bovenstaande auto het volgende probleem. Een keer in de zoveel tijd (ongeveer een maand) auto start wel, maar wil niet aanslaan. Kom je ter plekke, je raadt het al, starten en lopen.
Ook komt deze storing voor onder het rijden, maar erg zelden, auto slaat af en loopt de eerste tijd niet meer.
Bij de dealer geinformeerd, auto uit laten lezen, geen foutcode's. Inmiddels wel verdeelkap en rotor vervangen (dit kwam vaker voor). Maar storing nog steeds aanwezig. Wie weet wat dit kan zijn. Alvast bedankt voor het meedenken.