Geplaatst: 20-11-2005 22:00
[42848] hallo, probleem met opel:
Opel Vectra Y22dtr van 2001. Deze auto start slecht als de motor koud is. Duurt niet heel lang(ong 2 x zo lang als normaal)en rookt dan nogal.... Motor loopt daarna goed en geeft verder geen problemen. Geen mm lampje of storingscodes. Het volgende heb ik er al aan gedaan: Pomp is vervangen ivm defect samen met verstuiverleidingen en verstuivers in 2004. Pas deze herfst begon het slechter aanslaan waarop vervangen: verstuiver ringentjes, orginele nieuwste type retour slangen + T stukjes, nieuwe software geprogrameerd (ivm langer voorgloeien) en spruitstuk en wervelkleppen gereinigd. Voorgloeierij en brandstoffilter is ok....
Wie weet nog iets?
gr hh