Geplaatst: 17-11-2004 16:30
[20877] Hallo, ik heb hier een ka 1300i waarvan het stuurhuis aan 1 kant olie lekt.
Zitten hier keerringen in, die zelf te vervangen zijn, of heb ik daar speciaal gereedschap voor nodig?
Indien er een ander stuurhuis op moet, past die misschien ook van andere Ford modellen, bv Fiesta?
Bij voorbaat mijn dank, voor tips en adviezen.