uitlaat

2 reacties

Merk
Honda
Model
Civic
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2004 19:59

[20882] hello allemaal

weet er soms iemand of het lijn van de uitlaat een grote rol speelt op het vermogen van de wagen? Zoals bij bmw gekent is, moet er een beplaade 'X' in de uitlaat zijn anders verliest de motor zo'n pk, is dit ook zo bij honda?????,

thanks