Geplaatst: 17-11-2004 19:59
[20882] hello allemaal
weet er soms iemand of het lijn van de uitlaat een grote rol speelt op het vermogen van de wagen? Zoals bij bmw gekent is, moet er een beplaade 'X' in de uitlaat zijn anders verliest de motor zo'n pk, is dit ook zo bij honda?????,
thanks