Geplaatst: 22-11-2005 10:10
[42949] tijdens het rijden, met vast ingestelde kachel temperatuur, begint de temperatuur van de kachel op te lopen , schakel je de temperatuur regeling nu uit en daarna weer in dan is het weer een tijdje goed, heb nog geen storings codes uit gelezen want heb de auto nog niet in de werkplaats, maar misschien heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?