Geplaatst: 27-02-2004 10:49
[10222] We hebben de airco al verschillende keren afgevuld maar na enkele weken valt de airco weer uit. Dan gaat het EC lampje branden en deze kan je dan niet meer uitzetten. We hebben vanalles al geprobeert maar vinden het probleem niet. Weet iemand raad. (het is een volautomatische airco)
kan ik zonder diagnose apparatuur de climat-control resetten?